10 prostych sposobów na zwiększenie poziomu sprawności fizycznej


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Zbyt zajęty, by pójść na siłownię? Nie martw się! Oto kilka sprytnych sposobów na uzyskanie dobrej kondycji bez wprowadzania drastycznych zmian w codziennej rutynie.

    Rozciągaj się ranoKilka minut rozciągania wczesnym rankiem poprawia postawę, zmniejsza bóle, zwiększa krążenie krwi i sprawia, że jesteś aktywny i pełen energii przez cały dzień.
    Spacer z psem

Według badań przeprowadzonych przez brytyjską firmę Bob Martin, zajmującą się opieką nad zwierzętami domowymi, wyprowadzanie psa na spacer zapewnia ponad osiem godzin ćwiczeń tygodniowo.

    Jedz zdrowo

Rezygnacja z przetworzonej żywności i włączenie do swojej diety większej ilości owoców, warzyw, jaj, chudego mięsa, nabiału i pełnych ziaren zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób przewlekłych, takich jak cukrzyca, ciśnienie krwi i rak.

    Chodź po schodach

Liczba kalorii spalanych podczas wchodzenia po schodach przewyższa jedynie wysiłek fizyczny, taki jak sprint czy dźwiganie ciężkich przedmiotów.

    Ćwiczenia przy biurku

Musisz wysłać wiadomość do kolegi? Podejdź do niego/niej zamiast używać interkomu. Musisz przeczytać raport? Zrób to na stojąco. Spróbuj nie przykuwać się do biurka przez cały czas spędzony w biurze. Znajdź też czas na ćwiczenia lub pozycje jogi przy biurku. Unikaj długich godzin siedzenia, ponieważ siedzenie to nowe palenie!

    Fidgeting jest dobry

Twój nauczyciel w liceum może i nie lubił tego nawyku, ale z punktu widzenia zdrowia, wiercenie się jest dobre dla Ciebie. Badania wykazały, że osoby, które wiercą się przy biurku, zmniejszają szkody dla zdrowia spowodowane długotrwałym siedzeniem.

    Załatwianie spraw

Musisz iść do banku lub na lokalny targ? Zostaw samochód za sobą. Rób kroki podczas załatwiania spraw - pomoże Ci to zaoszczędzić na kosztach paliwa, a także podniesie Twój poziom sprawności fizycznej.

    Spotkaj się z przyjacielem przy grze

Zamiast spotykać się z przyjacielem w kawiarni, umów się na spotkanie na polu golfowym lub w lokalnym klubie tenisowym. To sprawi, że spotkanie będzie przyjemne, a jednocześnie pozwoli Ci na tak potrzebną aktywność fizyczną.

    Zabawa z dziećmi

Zabawa z dziećmi nie tylko pozwoli Ci spędzić z nimi czas, ale również spalić kalorie.

    Śpij dobrze

Dobry sen pomaga lepiej radzić sobie ze stresem, poprawia pamięć, stymuluje kreatywność, pomaga utrzymać zdrową wagę i trzyma depresję na dystans.

Więc zacząć i ponownie rozwiązać, aby stracić na wadze. Zacznij od podjęcia tych postanowień.

Stań się fit z HealthifyMe. Zarejestruj się tutaj

Tagi: zwiększenie sprawności fizycznejspalanie kaloriiwspinaczka po schodachćwiczenia na biurkucwiczenia na biurkucukrzycafitnessgimnastykazdrowy styl życiazdrowa wagaLifestyleaktywność fizycznastres


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę

Autor