5 tygodni dla zdrowszego ciebie


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Znów nadszedł ten czas w roku. Czując się ospałym i wyczerpanym po świętach Bożego Narodzenia, większość ludzi rezygnuje z ekstremalnych postanowień noworocznych. Postanowienia noworoczne są zazwyczaj nierealistyczne, a badania wykazują, że ponad 80% ludzi nie potrafi utrzymać swoich nowych nawyków po upływie 30 dni. W styczniu tego roku namawiamy Cię do porzucenia nierealistycznych, karzących postanowień noworocznych na rzecz prostych zmian w stylu życia, które możesz utrzymać przez cały rok. Proste zmiany w życiu mogą pomóc zmienić Twój poziom energii. Według sondażu Healthy Ireland z 2016 r. do najczęstszych zmian, jakie ludzie chcieliby wprowadzić, należy większa aktywność fizyczna (40%), następnie lepszy sen (30%) i zdrowsze odżywianie (29%). Dlaczego więc nie robimy tych rzeczy? Jak powiedział kiedyś Richard Branson, "złożoność jest twoim wrogiem, każdy głupiec może uczynić coś skomplikowanym". To może być trudne, aby utrzymać rzeczy proste i to odnosi się do zwiększenia poziomu energii. Ale, proste zmiany naprawdę przechodzą długą drogę. Tak więc, przez 5 tygodni w styczniu 2020, będziemy rzucać Ci wyzwanie do 5 różnych zmian w stylu życia, które mogą drastycznie ZMNIEJSZYĆ Twoją energię, zdrowie i dobre samopoczucie. Zaangażuj się, a mamy nadzieję, że pozytywne korzyści będą Ci towarzyszyć przez cały rok. Podejmij nasze pierwsze wyzwanie polegające na piciu większej ilości wody i zobacz, jak się czujesz, gdy Twoje ciało jest nawodnione. Gwarantuję, że poprawi się Twój poziom energii. Czujesz się zmęczony, senny, znużony? Trudno jest określić, co jest główną przyczyną niskiego poziomu energii, a jednym z ważnych elementów, który należy wziąć pod uwagę jest spożycie wody. Czy jesteś odwodniony? Oznaki odwodnienia obejmują: Zmęczenie/niski poziom energii Uporczywe pragnienie Mocz o ciemnym zabarwieniu Suche usta i język Nudności Ból głowy Nie jesteś pewien, czy pijesz wystarczającą ilość wody? Zrób szybki test. Jakiego koloru jest Twój mocz? Nasze ciała składają się w 60-70% z wody, czyli aż w dwóch trzecich z Twojego ciała. To oczywiste, że musisz regularnie pić wodę i dbać o to, by Twoje ciało było optymalnie nawodnione. Około 80% tkanki mózgowej jest zbudowane z wody. Badania wskazują, że łagodne odwodnienie może negatywnie wpływać na Twój nastrój i zdolność myślenia. Ponadto, czy wiedziałeś, że kiedy jesteś spragniony, już odczuwasz wyraźne oznaki odwodnienia? Zatem ile wody powinieneś pić? Ogólną zasadą jest wypijanie 2-3 litrów wody dziennie lub, jeszcze lepiej, dążenie do tego, by twój mocz miał stale bladosłomkowy kolor. Nie przesadzaj, ponieważ jest to potencjalnie niebezpieczne. Masz trudności z wypiciem wystarczającej ilości wody? Nie martw się, ponieważ czasami wyrobienie sobie tego zdrowego nawyku może zająć trochę czasu. Wypróbuj poniższe sposoby, które sprawią, że podążysz we właściwym kierunku: Dodaj plasterki owoców, takich jak cytryny, limonki lub pomarańcze, do swojej wody Dodaj krople smakowe bez cukru do swojej wody Woda gazowana również się liczy Noś butelkę ze sobą przez cały czas Ustaw timer w telefonie lub użyj aplikacji, aby przypomnieć o piciu Pij herbatę ziołową Dąż do wypicia szklanki przed każdym posiłkiem Owoce i warzywa są również ukrytymi źródłami wody. W rzeczywistości ogórek składa się w ponad 90% z wody! To kolejny świetny powód, aby włączyć je do swojej diety, ponieważ mogą one dostarczyć nawet 20% zapotrzebowania na wodę. Zupy i smoothie również dostarczą płynów. Tak więc, rozpocznij swoje pierwsze wyzwanie BOOST i nie zapomnij dać nam znać, jak sobie radzisz. Więcej z wyzwania Boost Michelle Loughlin, Styczniowe wyzwanie Boost Tydzień 5: Utrzymanie zdrowych nawyków przez całe życie Michelle Loughlin, styczniowe wyzwanie BOOST Dobra robota po dotarciu do piątego tygodnia styczniowego wyzwania BOOST! Mamy nadzieję, że do tej pory pijesz już więcej wody, jesz 5 owoców i warzyw dziennie, więcej śpisz i regularnie się ruszasz. Te zdrowe nawyki są nie tylko łatwymi do opanowania, realistycznymi dodatkami do Twojego codziennego życia, ale będą miały ogromny wpływ na Twoje zdrowie w dłuższej perspektywie. Od zdrowia fizycznego po psychiczne, każdy z tych nawyków pomoże ci ZMNIEJSZYĆ energię i zdrowie w dłuższej perspektywie. Michelle Loughlin, Styczniowe Wyzwanie Boost, Styczniowe Wyzwanie Boost, Michelle Loughlin, Styczniowe Wyzwanie Boost Tydzień 4: Czy nie śpisz? january boost challenge, Michelle Loughlin, Styczniowe Wyzwanie Boost Witamy w 4. tygodniu styczniowego wyzwania BOOST. Podsumowując, omówiliśmy znaczenie dobrego nawodnienia organizmu, spożywania 5 posiłków dziennie oraz aktywności fizycznej w celu optymalizacji energii. Czy zaczynasz czerpać z tego korzyści? Poświęć minutę na porównanie swojego obecnego poziomu energii z tym, jak czułeś się przed rozpoczęciem wyzwania BOOST. styczeń boost challenge, Michelle Loughlin, January Boost Challenge Michelle Loughlin, styczeń boost challenge, January Boost Challenge Boost Tydzień 3: Exercise For Better Energy Michelle Loughlin, january boost challenge, January Boost Challenge Dobra robota, że dotarłeś do 3. tygodnia z 5 styczniowych wyzwań BOOST! Mamy nadzieję, że już teraz pracujesz nad dodaniem większej ilości wody, owoców i warzyw do swojej codziennej rutyny i zacząłeś zauważać pozytywne zmiany w swoim zdrowiu. Skontaktuj się z nami, aby dać nam znać, jak sobie radzisz. Kto wie, może nawet zainspirujesz kogoś innego do rozpoczęcia własnej podróży BOOST. Michelle Loughlin, Styczniowe Wyzwanie Boost, Styczniowe Wyzwanie Boost Michelle Loughlin, Styczniowe Wyzwanie Boost, Styczniowe Wyzwanie Boost Tydzień 2: Getting Your 5-A-Day Every Day Michelle Loughlin, january boost challenge, January Boost Challenge Witamy w drugim tygodniu styczniowego wyzwania Boost. Mamy nadzieję, że tydzień pierwszy poszedł Wam dobrze i już wyrobiliście sobie zdrowy nawyk nawadniania organizmu. Picie większej ilości wody to prosty sposób na zwiększenie energii. Michelle Loughlin, styczniowe wyzwanie Boost, Styczniowe wyzwanie Boost


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę

Autor